26 stycznia 2023
Przyjmowanie i załatwianie spraw
Przyjmowanie i załatwianie spraw
W Miejskim Zarządzie Budynków sprawy przyjmowane są zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną - stanowiącą załącznik do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych - i załatwiane są zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Jak dostarczyć pismo do Miejskiego Zarządu Budynków
Pisma w sprawach załatwianych przez Miejski Zarząd Budynków mogą być przesyłane drogą pocztową, składane osobiście w godzinach przyjęć stron oraz przesyłane elektronicznie za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej.
Miejski Zarząd Budynków udostępnia elektroniczną skrzynkę podawczą na Platformie ePUAP.
Adres skrzynki podawczej na Platformie ePUAP: /mzb/SkrytkaESP
Jak korzystać z Platformy ePUAP:
Korzystanie z usług elektronicznych rozpoczynamy od założenia skrzynki kontaktowej na Platformie ePUAP (www.epuap.gov.pl) poprzez zakładkę "Zarejestruj się"
Po zalogowaniu się należy skorzystać z katalogu usług dostępnych w dziale tzw. "Usług centralnych". Jeżeli chcesz załatwić sprawę elektronicznie, a nie została ona ujęta w katalogu usług oferowanym na Platformie ePUAP wówczas skorzystaj z ogólnej karty usług: "Pismo ogólne do podmiotu publicznego".
Więcej informacji na temat korzystania z Platformy ePUAP znajduje się epuap.gov.pl.
Wymagania dotyczące dokumentów elektronicznych doręczanych do Miejskiego Zarządu Budynków za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP
Dokumenty elektroniczne muszą być opatrzone:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub
- profilem zaufanym ePUAP (jak uzyskać profil zaufany znajduje się na stronie obywatel.gov.pl). W Raciborzu punkty potwierdzające profil zaufany znajdują się w Urzędzie Skarbowym oraz w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych.
- Miejski Zarząd Budynków akceptuje formaty dokumentów wymienione w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 r. w sprawie sporządzania i doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych.
- Maksymalny rozmiar dokumentu elektronicznego wraz z załącznikami nie może przekroczyć 5 MB.
Dokumenty elektroniczne można dostarczyć do Miejskiego Zarządu Budynków także na informatycznych nośnikach danych. Akceptowane informatyczne nośniki danych: Pendrive, płyta CD, DVD.
Gdzie zapoznać się z informacją o sposobach przyjmowania i załatwiania spraw
Aby uzyskać informację o stanie spraw indywidualnych należy kontaktować się z komórką organizacyjną w zakresie zadań, której znajduje się przedmiot danej sprawy.
Numery telefonów poszczególnych komórek organizacyjnych dostępne są na stronie: www.mzbraciborz.pl. Zakres zadań poszczególnych komórek organizacyjnych określa Regulamin Organizacyjny Miejskiego Zarządu Budynków.
Metryczka
Wytworzono: | 2024-02-21 17:21 | przez: |
---|---|---|
Opublikowano: | 2023-01-26 12:46 | przez: Patryk Gawełek |
Podmiot udostępniający: | BIP - Miejski Zarząd Budynków w Raciborzu | |
Odwiedziny: | 6387 |
Rejestr zmian
- Brak wpisów.